duminică, 8 septembrie 2013

Gu Am Heo Joon ( Hur Jun ) episoadele 11-13

 Gu Am Heo Joon ( Hur Jun  )  : 

  Gen: istoric, medical, romantic ; Episoade: 120 ;Reţea de difuzare: MBC, Coreea de Sud .




   Exact ca și Veterinarul/the Horse Heale un serial medical istoric. Veţi putea vedea adevăratul doctor care îşi face meseria cu multă dăruire şi pentru pacient. Într-o epocă în care statutul social erau primordiale pentru acesta nu contează banii, puterea, originea, statutul. Pentru el contează doar dorinţa de a-şi ajuta semenul chiar dacă acesta nu are din ce îşi plăti tratamentul. Hăituit de sistem, învinge sistemul şi ajunge la vârf, după o grea luptă dusă cu o armă simplă medicină, dar medicina pusă în slujba omului.

URMĂRIŢI ACEST FILM ŞI LUAŢI-L CA REPER ÎN VIAŢĂ. FACEŢI BINE FĂRĂ AŞTEPTĂRI. MULŢUMIREA ESTE ÎN PROPRIUL SUFLET. MULŢUMIREA ESTE ÎNSĂŞI AJUTORUL DAT!

   Gu Am Heo Joon este un remake despre viaţa şi cariera marelui Lee Byung Hoon, care a devenit medicul curant al regelui Seonjo şi a scris manualul medical "Donguibogam” (  este considerat unul din cele mai mari texte medicale din istoria coreeană ) .Povestea este plasată la o perioadă de 50 de ani de la moartea lui Dae Jang Geum - prima femeie medic din Joseon , Yoo Ui Tae joacă rolul mentorului lui Heo Jun, fiind cea mai mare influenţă din viaţa sa. ,Ye Jin Ah, şi-a pierdut părinţii la o vârstă fragedă, dar a fost crescută de către Yoo Tae Ui, prietenul tatălui său, de la care învaţă şi medicină. Ea este aleasă să fie asistentă şi va fi mereu alături de Heo Jun, iubindu-l din umbră, chiar dacă el este căsătorit.

Cast:

   Kim Joo Hyuk ca Heo Joon, Kang Han Byul ca tânărul Heo Joon , Park Jin Hee ca Ye Jin , Park Eun Bin că Da Hee , Nam Goong Min ca Yoo Do Ji , Baek Yoon Shik ca Yoo Ui Tae, Go Doo Shim ca doamna Son ,  Lee Jae Yong ca Kim Min Se ,  Jung Ho Bin ca Ahn Kwang Ik , Park Chul Min ca Goo Îl Seo ,Kyun Mi Ri ca Ham Ahn Daek , Yeo Ho Min ca Yang Tae , Kim Mi Sook ca doamna Oh , Jung Eun Pyo ca Im Oh Geun ,  Choi Jong Hwan ca Yang Ye Soo , Kim Şo Yun ca Im Mi Hyun , Kim Hye Jung ca doamna Jang , Choi Sang Hoon ca Heo Ryoon (tatăl lui Heo Joon) , Kang Yi Suk ca Heo Suk

Traducere şi adaptare: ella73  

Primele 3 episoade le puteți urmări aici : 

Gu Am Heo Joon ( Hur Jun ) episoadele 1-3 .

Gu Am Heo Joon ( Hur Jun ) episoadele 4-6

Gu Am Heo Joon ( Hur Jun ) episoadele 7-10

În continuare :


EPISODUL 11




EPISODUL 12



EPISODUL 13



Gu Am Heo Joon EP13 de ella73

Vor fi postate câte 3 episoade vineri Vizionare plăcută!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More