sâmbătă, 24 august 2013

Bancuri cu Bula



Bulă întârzie 10 minute de la școală. Tatăl său îl întreabă de ce a întârziat.
- Am ajutat o bătrânică să traverseze strada...
- Ooo, bravo, fiule! Uite, pentru că ai dat dovadă de bunătate, fac și eu un gest frumos. Uite 10 lei și mergi să îți cumperi o înghețată...
A doua zi, același scenariu - Bulă întârzie 10 minute și vine împreună cu un coleg. Tatăl îl ia din nou la întrebări.
- Păi, tată - eu împreună cu Gigel am ajutat o bătrânică să traverseze strada...
- Foarte frumos. Uite, luați fiecare câte 10 lei să vă cumpărați câte o înghețată...
A treia zi, Bulă întârzie 40 de minute. Luat la întrebări, îi spune tatălui același răspuns - Am ajutat o bătrânică să traverseze strada...
- Bine, înțeleg că ai ajutat-o, dar 40 de minute ???
- Păi, dacă ea nu vroia să traverseze ....


  --Domnule doctor, e adevarat ca cine mananca morcovi are vederea mai buna ?
--Sigur!Ai vazut tu vreodata iepure cu ochelari?
Bula catre taica-su:
-Tata tu ce lucrezi?
-Sunt politician.
-Deci dormi 16 ore pe zi?!?!??!?!?


Bula chiama pompieri si ei sosesc.
Un pompier spune : -Domnule de ce ne-ai chemat?
Bula:Soacramea vrea sa se arunc de de la balcon.
Pompieru:Si de ce ne-ai chemat ?
Bula:-Pentru ca geamul nu se deschide.


Bulã se duce la tatãl lui şi il întreabã:
- Tatã,de unde se atrag oamenii?
- Din Adam şi Eva. rãspunse tatãl.
Se duce şi o întreabã şi pe mama:
-Mamã,de unde se atrag oamenii?
-Oameni se atrag din maimuţe.
Seara la cinã fiul spune:
-Tatã,mama mi-a spus ca oamenii se atrag din maimuţe.
- Apãi, fiecare cu neamul sãu.


Bula urmarit de nemti,neavand unde sa se ascunda s-a bagat intr-o fantana:
Neamtul:
- E cineva acolo?
Bula face pe ecoul:
- E cineva acolo?
Neamtul:
- Mai bine ma duc in padurice
Bula:
- Mai bine ma duc in padurice
Neamtul:
- Mai bine arunc o grenada
Bula:
- Mai bine te duci in padurice!


Bula vine, dupa Paste, cu oua rosii la scoala. Ii fura cineva un ou.
- Doamna invatatoare, unul dintre colegi mi-a furat un ou
- Pe cine banuiesti, mai Bula?
- Pe Gigel! Are buzele si degetele rosii, precis el mi l-a mancat.
Dorind sa dea un exemplu, invatatoarea il pedepseste pe Gigel. Dupa cateva zile insa, dispare de la locul lui, de deasupra tablei, tabloul presedintelui, asezat acolo, in an electoral, din dispozitia ministrului.
- Vai copii, cine a savarsit un asemenea sacrilegiu? Bula ridica mana, impetuos:
- Doamna, eu banuiesc pe cineva!
- Pe cine, mai Bula?
- Tot pe Gigel. Stiti si dumneavoastra ca cine fura azi un ou, maine fura un...tablou!


Bula, “Marele Erou National”, s-a apucat sa studieze filosofia. Dintre toate operele studiate, cel mai mult i-a placut cartea "Legile lui Murphy". A hotarât sa scrie si el cateva legi, pe care le-a publicat sub pseudonimul Bulphy, fiind constient de faptul ca numele “Bula” nu poate fi luat in serios.
Iata mai jos, primele Legi ale lui Bulphy.
LEGEA SPATIULUI
a) Este loc sub soare pentru toata lumea.
b) E inutil, pentru ca toata lumea vrea la umbra.
LEGEA REVOLUTIEI - Orice revolutie este începuta de naivi, continuata de impostori si exploatata de escroci.
LEGEA REVOLUTIEI - nr. 12/1989 - Toata lumea a tras : armata - în unii, Securitatea - în altii, justitia - de timp, nomenclatura - foloase, poporul - sperante desarte.
LEGEA PRIVATIZARII - Daca din ceva scoti o parte, poti fi prins. Mai bine iei cu totul.
LEGEA I A STATICII - Tot ce e de stat, sta.
LEGEA I A DINAMICII FLUIDELOR - Daca nu curge, pica. Cand curge, nu pica.
LEGEA PARTIDELOR - Unde nu e cap, sunt mai multe aripi.
LEGEA I A GEOMETRIEI - Un cap rotund ridicat la putere, devine patrat.
LEGEA II-a A GEOMETRIEI -O dreapta nu poate sa fie paralela cu o stânga.
LEGEA INSEMNELOR DE STAT - Stema de stat a Romaniei este secera si ciolanul.
LEGEA CASELOR NATIONALIZATE (modificata si republicata) - Cui o are, nu i se va mai lua. Cui i s-a luat, nu i se va mai da.


Concurs de sarituri in apa:
Americanu: Un metru nouazeci si cinci, ce biceps, ce triceps, ce slip. Sare de la douazeci de metri intr-un bazin cu adancime de un metru. Salt reusit. Aplauze.
Rusul: Doi metri si zece. Ce biceps, ce triceps, ce slip. Sare de la cincizeci de metri intr-un bazin de o jumatate de metru. Saritura reusita. Aplauze.
Bula: Un metru patruzeci si cinci, ce coaste, ce solduri, ce izmene. Sare de la o suta de metri intr-uo carpa uda. Sare, isi sparge capul. Se ridica vazand stele verzi si incepe sa injure:
- Fire-a-ti ai dracu’, ba, care mi-a stors carpa?


Merge Bula la un magazin alimentar si intreaba: 
- Buna ziua,fiti amabila,aveti paine? 
- Da avem,de care doriti? 
- Pai aveti mai multe modele? 
- Da,de azi de ieri,si de alaltaieri. 
- Bineinteles ca doresc una de azi! 
- Reveniti va rog peste 2 zile .


Copiii sunt intrebati la scoala ce meserie ar prefera.
Ionel: eu ma fac doctor
Gigel:eu ma fac inginer
Bula: eu ma fac hacker.
De ce mai Bula , intreaba invatatoarea.
Am auzit ca de la anu‘ catalogul va fi publicat online.
Daca eu n-am fost premiant, macar copiii mei vor fi !


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More