marți, 12 martie 2013

1947 istoria se repetă

Gentleman ca  în 1947

ROMANI DORMIŢI LINIŞTIŢI PUTEREA ARE GRIJĂ DE VOI!

        Da ca şi în 1947 ne uităm înapoi atunci când comuniştii au preluat puterea şi ne-am uitat cum ne-am îndreptat către MARELE RĂSĂRIT, un gulag care are la activ câteva zeci de milioane de victime, câteva milioane în România, ei da şi atunci am fost GENTLEMANI şi am zis hai că nu este aşa să vedem mâine,... hai să vedem mâine, iar mai apoi 45 de ani nu am mai putut să mai vedem. Nu voi scrie mult voi pune doar câteva filme documentare uitaţi-vă şi fiţi în continuare GENTLEMANI !


*************************************************************

**************************************************************

*************************************************************



************************************************************



*************************************************************

Azi aceşti criminali ne conduc destinele ei da desigur ei şi-au instruit copii şi nepoţii, ei nu ne băga în închisori ei doar simplu transforma toată România într-un gulag al lor aşa că:

ROMANI DORMIŢI LINIŞTIŢI PUTEREA ARE GRIJĂ DE VOI!



2 comentarii:

Mi-e tare, tare frica, pentru ca ati putea avea dreptate.
Din cauza politicienilor ce se infrupta fara rusine, furand si calcand in picioare si ultima farama de decenta, romanii sunt tot mai blazati si mai fara speranta. In acest context se poate intampla orice, orice e posibil.

Din păcate ...asta se întâmplă ...:(

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More