duminică, 6 ianuarie 2013

Bocitoarea-by Elena Mandru

De cand a inceput uichendul ,cotrobaiesc prin copacul genealogic ,poate dau de vreo rubedenie cu oarece rezonante la guvern ,sa ma angajeze<bocitoare>.S-au eliberat posturi bugetare la greu ,multe nomenclaturiste sau din nomenclatorul de meserii ,ma rog ce mi-i una sau alta .. mai conteaza acolo un asa post mic,pricajit..dar as fi multumita ca e garantat, am o voce de se aude ,, de la Iasi la Timisoara,,. As jelui mai ceva ca la mort toate necazurile si greutatile bietilor guvernanti,care-s tehui de cap dinainte de alegeri fiind siguri ca vor castiga si de atunci nu si-au mai revenit ca nu stiu de ce sa se apuce.Cum sa nu imi smulg parul si sa nu bocesc cand nebuna de iarna iar i-a surprins,sarbatorile au dat navala si au trebuit dupa pomenile de la alegeri ,acum sa dea nuci si colaci(covrigii s-au epuizat de-atunci),a murit si Sergiu Nicolaescu ( D-zeu sa-l odihneasca,ma rog a vrut ars ) si cu lacrimi au invadat televizoarele sau ele pe ei ,acusi vin Sfintele Paste si iar vanzoleala cu oua rosii si cozonaci cu plase la saraci si presa desigur prezenta dinainte(bineinteles toate din buget ,daca mai contine ceva nu stiu ,dar asa se numeste ),mai apare ceva neprevazut si vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....vine vacanta !!!Imi vine sa bocesc inainte de a fi angajata si eventual sa dau si o proba ,, offffffffffffffff viata mea ,, ....!
     de Elena Mandru

      05.01.2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More