sâmbătă, 31 august 2013

Am innebunit cu toții ...? întrebarea zilei 31 august 2013

Am înnebunit cu toții... ? 


Da am înnebunit cu toţii, stăm şi ne uităm cum urmaşii demni ai comunismului înfrăţiţi cu afaceriştii de carton ai României aruncă România la groapa de gunoi a lumii. În curând vom ajunge să fim consideraţi cea mai înapoiată ţară din lume. Stăm şi ne uităm, ba mai mult decât atât ne certăm unii cu alţi, cum o mână de bandiţi nesătui ne fac praf. Stăm şi ne uităm la spectacolul morbid de pe televizoare, vedem că ne fură, îşi bat joc de noi şi ne consideră nişte gunoaie. În aroganţa lor aceşti "neica nimeni " ne provoacă inteligenta.
Folosesc metode scoase din "Manualul tânărului comunist ", ştim ce a adus utopia comunismului, ştim crimele oribile care le-a făcut comunismul, dar noi stăm şi ne uităm

Ne certăm între noi şi le facem jocul. Scopul lor este să ne disperseze. Scopul lor este să nu ne unim într-o voce. Scopul lor este să ne împărţim în tabere ale basiştilor şi uselistilor. În timp ce noi ne certăm ei dau legi, legi prin care îşi măresc puterea. Se infiltrează în toate instituţiile statului de drept, caracatiţa lor se extinde şi încet pune mâna pe toate instituţiile de drept. În curând vocea noastră nu va mai putea fi auzită dar noi ne certăm pe cauze imaginare. Ei fac afaceri care le vor plăti strănepoţii noştri.

Oare suntem normali?


Aşteptam să vină Mesia, aşteptam ca personalităţi să ne facă dreptate. Dar intre timp acel Mesia nici nu v-a mai putea deschide gura, şi dacă o va deschide noi ne vom certa între noi.

De 23 de ani nu ştim ce vrem. Spunem păi eu l-am vrut pe ăla şi dacă nu a ieşit basta, numai ăla era bun. Vedem că marea majoritate a politicienilor actuali ne-au furat până şi aerul, ne-au vândut tot ce se putea vinde, ne mint pe faţă, iar noi îi alegem.

Oare am înnebunit?


Dac spui un adevăr spui cea ce se vede cu ochi deschişi, eşti considerat nebun. Stăm şi aşteptam ca cei care au votat răul să iasă în stradă şi să dea jos răul ce l-au votat, Ne considerăm unii intelectuali şi nu ne unim cu cei care au greşit, spunem: Lasă că aşa le trebuie, să sufere.

Oare suntem normali?


Când vom înţelege că aceşti politicieni, îşi apără interesele, cu orice preţ. Când vom înţelege că ei nu se vor lăsa. Când vom înţelege că ei ne manipulează şi ne îndreaptă unul contra celuilalt?

Oare am înnebunit?


Un mic exemplu dacă am spus adevărul iată am devenit agent AVO... asta datorită faptului că mă cheamă Attila... :) 











Oare când ne vom trezi și ne vom unii , oare când vom da jos aceasta ciuma roșie care ne-a infestat ?

1 comentarii:

Atunci si eu sunt agent AVO,sincer,doar banuiesc ce inseamna!
De maine,calendaristic,putem spune ca a venit toamna,un anotimp propice a manifesta impotriva otravurilor USL-iste.Ar fi bine ca noua opozitie sa incerce sa mobilizeze oamenii.Inceputul va fi greoi,ca orice inceput dar..."pofta vine mancand"!Prostimea lor i-a sustinut pe 50lei/zi in plina iarna!Noi o putem face,nu pe bani,ci pe convingerea noastra.Liderii noii opozitii sa lase orgaliile si sa iasa pe "scena" iar noi ii vom sustine.Cum vor ei sa convinga daca nu activand?
Asa au reusit IDIOTI DE PRIMA MANA ca Mazare,Ponta,Antonescu,Dragnea,Fenechiu...ai nostri de ce nu pot?

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More