'' Romanii au iesit in strada si au readus lumina in procesul democratic.'' Klaus Iohannis

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Din trecut spre amurg ..by Elena Mandru

Din trecut spre amurg ..

Ma uit la trecutul brazdat si tintuit in palma,
Unde-o fi inceputul si care-i sfarsitul...
Vad linii intretaiate ce se aseamana,
Dar fiecare-si poarta nedeslusitul .

Incerc sa-l descalcesc de pe-o oglinda stearsa,
O umbra trecatoare dintr-o poveste reala,
As sparge sticla ce-mi dezvaluie parca o farsa,
Sa vad ce-a mai ramas din timpul nescris cu cerneala.

Ingan cuvinte de psalm din nemarturisire
Si orice litera parca e rupta din tine,
Simtit-am sufletului ca-i este mai bine...
Dar....vai ,cutremurata-s de-apasatoarea presimtire....

Alerg dupa clipa ce-abia se mai taraste,
Sa nu mi-o fure secundarul si s-o-nghita,
Amurgul vietii ma atinge c-o aripa si-mi sopteste,
Sa las inima-n voie,prin el voi trece ..nici nu ma invita..!

de Elena Mandru
28.12.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More