joi, 13 iunie 2013

Gânduri de seară................







"Vara se duce, lăsând amintiri,
Repezi ca nişte ploi
Veşnică este secunda din noi,
Prin care exişti şi respiri


Şi-am plecat la drum în zori spre cel ceasornicar
Hai li,hai li,hai lo
Ce măsoară vieţile c-un ceas de buzunar
Hai li,hai li, hai lo
I-am cerut secunda mea, să mă-nsor cu ea
Hai li,hai li, hai lo

Inima bătând de zor în piept neîncetat
Hai li,hai li,hai lo
A primit-o ca pe-un ceas cu mult prea complicat
Hai li,hai li,hai lo
Şi mi-a spus că-i dă de leac, poate peste un veac
Hai li,hai li,hai lo

Vara se duce, lăsând amintiri,
Repezi ca nişte ploi
Vesnică este secunda din noi,
Prin care exişti şi respiri


Ca şi cum n-ar fi avut de viaţa mea habar
Hai li,hai li,hai lo
Meşterul-şi privea avar imensul său bazar
Hai li,hai li,hai lo
Numai veşnicul tic-tac, îi era pe plac
Hai li,hai li,hai lo
:
Dar eu n-am mers în zadar l-acel ceasornicar
Hai li,hai li,hai lo
Timpul măcina afar' şi l-am legat de pat
Hai li,hai li,hai lo
Şi am luat secunda mea, care m-aştepta
Hai li,hai li,hai lo

Vara se duce, lăsând amintiri,
Repezi ca nişte ploi
Veşnică este secunda din noi,
În care exişti şi respiri

Munţii şi ei se trezesc într-o zi
Simple şi verzi câmpii
Tu ia-ţi secunda, fii veşnic prin ea
Secunda-i mïreasa ta!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More