sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Dureaza 7 minute sa mergeti la vot ...dureaza 7 minute sa alegeti in sfarsit dupa 25 de ani BUNUL CEL MAI MARE : IESITI LA VOT SI VOTATI MONICA MACOVEI !

IESITI LA VOT SI DARMATI APARATELE DE PARTID , FRATIA PARTIDELOR MAFIOTE , NU VA MAI ASCUNDETI DUPA : NU AM CE VOTA ! ... CEI CARE NU IESITI LA VOT SUNTETI VINOVATI DE SAREA IN CARE SUNTEM CU TOTII ! CEI CARE LA-U RESPINS PE RATIU ACUM 25 DE ANI AVETI OCAZIA SA VA RASCUMPARATI GRESEALA ... AVETI OCAZIA SA VOTATI PE NOUL RATIU AL ROMANIEI : VOTATI MONICA MACOVEI ! 


IESITI LA VOT SI DARMATI APARATELE DE PARTID , FRATIA PARTIDELOR MAFIOTE , NU VA MAI ASCUNDETI DUPA : NU AM CE VOTA ! ... CEI CARE NU IESITI LA VOT SUNTETI VINOVATI DE SAREA IN CARE SUNTEM CU TOTII ! CEI CARE LA-U RESPINS PE RATIU ACUM 25 DE ANI AVETI OCAZIA SA VA RASCUMPARATI GRESEALA ... AVETI OCAZIA SA VOTATI PE NOUL RATIU AL ROMANIEI : VOTATI MONICA MACOVEI !

Gasiti 

Briefing susținut de candidatul independent la Președinția României, Monica Macovei acesand linkul :



Eu nu am avut nici un partid în spate, nici PDL, nici PNL, nici banii lui Cocoș, nici banii baronilor corupți, nici susținerea baronilor. Am avut cel mai minunat lucru în spate: am avut oamenii, v-am avut pe dumneavoastră. Și le mulțumesc minunaților voluntari din toată țara care și-au dat din timpul lor, din energia lor, din entuziasmul lor, din nopțile lor nedormite ca să lucreze pentru acest proiect în care au crezut, ca să lucreze ca România să se transforme.
Toată campania mea a fost susținută din donații oneste de la oameni, nu de partide, nu de hoți, nu de unii care apoi te trag de mânecă și spun „Te-am făcut președinte, dă-mi și mie un contract”, „Te-am făcut președinte, vreau și eu să fiu ministru.” Nu! N-am nicio obligație pentru nimeni, am numai obligații față de oamenii onești care au muncit, care au donat, fiecare cât a putut, tocmai ca să trăim în România pe care o visăm, în România în care mergem pe stradă și zâmbim.
Am început cu câțiva oameni, am crescut în fiecare zi și suntem mulți. Suntem mult mai mulți decât credeți. Ieșim la vot și îi învingem, e atât de ușor. Ieșim la vot și îi învingem, ieșim la vot pentru noi, ieșim la vot pentru părinții noștri batjocoriți, ieșim la vot pentru copiii noștri, pentru viitorul lor, ieșim la vot pentru noi toți, pentru țara noastră.
Conferință de presă - 31.10.2014
Foto: Bogdan Dincă

"  EMOȚIONANT mesajul Monicăi MACOVEI, din ultima zi de campanie . Să votăm cu inima, cu cine credem că nu ne fură, cu cine credem că ne apără copiii, bătrânii, ne apără pe noi, ne apără țara! Să nu votăm mașinării de baroni-partide, puse pe furat; să nu votăm salvarea de pușcărie a hoților care au jefuit țara, să nu votăm apărarea averilor obținute prin furt, corupție!
Pentru prima dată, începând cu 1992 ( în 1990 l-am avut pe Ion Rațiu, dar ei" au mințit poporul/cu televizorul!") nu mai trebuie să alegem răul cel mai mic, ci o persoană onestă, un excepțional negociator în politica externă ( doar a obținut susținerea parlamentarilor din toate țările UE ptr 40 de directive- legi, între care și CONFISCARE EXTINSĂ a averilor dobândite prin hoție, corupție!).
Dacă vrem să-i învingem pe hoți, TREBUIE să mergem toți la VOT, să NU voteze EI ptr NOI!
Votăm MONICA MACOVEI!
SUȚINĂTORII EI, de la stânga la dreapta: Gabriel Liiceanu, Devis Grebu ,( MM), Cristian Ghinea, Marian Preda. " 


via : Ondine Ghergut 

1 comentarii:

antihrista asta este o procuroare comunista... cine sa o voteze?...

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More