joi, 6 februarie 2014

Gânduri de seară............


La marginea pantei abrupte,
La un han s-a oprit un străin,
Era trist și avea hainele rupte,
Și pe masă o cană cu vin.

Un străin ce-nconjoară pământul,
Stai la mine, rămâi doar un ceas,
Să te întorci înapoi nu mai ai unde,
Înainte să mergi ți-a mai rămas.

Mi-amintesc de o vară fierbinte,
De-o pădure cu muguri pe ram,
Mi-amintesc de prieteni și de iubită,
Și de-o casă cu mama la geam.

Am ajuns la un han pe o stâncă,
Să-mi înec tot amarul nu pot,
Și mă-ntreb dacă apa e-adâncă
Să mă-nec azi cu jale cu tot.

Mi-a răspuns ridicându-se agale
Avea ochii plini de lacrimi și dor:
„Mulțumesc pentru vinul măriei tale,
Căutam un loc unde să mor"...

Acum plâng, și nimeni n-aude,
Trec printre oameni, socot,
Înainte să merg nu am unde,
Înapoi să mă-ntorc n-are rost...,




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More