miercuri, 11 septembrie 2013

Gânduri de seară.........




Cât de departe să-mi duc inima, ca să nu se atingă de tine..
Cât de departe să-mi duc dragostea, ca să nu se întoarcă la mine..
Cât de departe să colind pe pământ, fără liniște sau fără bine?
Oricât de departe aș pleca tot n-ar fi prea departe..departe de tine!

Cât de departe?
Cât de departe?
Oricât de departe să-mi duc dragostea.Departe de tine...?

Cât de departe
Cât de departe
Oricât de departe aş fugii pe pământ, m-aș întoarce la tine...

Și cât de departe gândul să mi-l ascund ca să nu-mi amintească de tine?
Și cât de adânc să-mi îngrop inima ca să nu se mai zbată în mine?
Marea întreaga n-ar putea scufunda, toată dragostea asta, știi bine..
Oricât de departe aș fugi tot n-ar fi prea departe...departe de tine

Cât de departe?
Cât de departe?
Cât de departe să-mi duc dragostea... departe de tine..?
Cât de departe?
Cât de departe?
Oricât de departe aş fugi pe pământ....m-aș întoarce la tïne!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More