joi, 29 august 2013

Gânduri de seară............






Hai spune-mi unde, mă vei aştepta
În ce ţară de paradis
Fată blondă, cum să-ţi regăsesc
Chipul tău de vis.


În ţara nopţilor te-am întâlnit
Ai stat o clipă-n loc şi mi-ai zâmbit,
Mi-ai spus să nu te-ating, dar te-am atins,
Plângând m-ai sărutat şi-apoi te-ai stins.



Tu, fată blondă, să fii a mea
De vrajă să te scap, să fii a mea
Ploaia m-alintă-ncet cu stropi mărunţi
Numai eu nu mai ştiu unde te-ascunzi.

versuri - Andrei Almasi, traducere aproximativă după piesa formaţiei Omega - "Gyöngyhajú lány".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More