miercuri, 21 august 2013

Gânduri de seară..............



îmi spui că plângi şi mă priveşti în ochi
şi-aştepţi să spun ceva,
dar nu am glas şi simt că dintr-o-dat
e noapte-n mintea mea.

s-a spart ceva, s-a rupt ceva,
acum, adânc la mine-n suflet.
aş vrea să strig,
să spun că recunosc
cât de naiv am fost.
şi nu ştiam,
şi nu ştiam,
că te iubesc atât de mult.
mă-ntreb ce-a fost în minte mea
cum de-am greşit
ce-aveam în gând.

şi nu ştiam,
şi nu ştiam,
că te doresc atât de mult.
abia acum când tu îmi spui că vrei să pleci,
deşi târziu, am înţeles
că tu eşti tot ce am
că te iubesc.



abia acum, când vrei să-nchizi o uşă grea în urma ta,
am înţeles că pierd tot ce aveam
mai bun în viaţa mea.
cum de-am crezut că te posed ca pe-un lucru oarecare.
aş vrea să strig, să spun că recunosc
cât de naiv am fost.
şi nu ştiam,
şi nu ştiam că te iubesc atât de mult.
mă-ntreb, ce-a fost în minte mea,
cum de-am greşit, ce-aveam în gând?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More