marți, 16 iulie 2013

Scorneli pontocratice cvasidemocratice despre demiterea miniştrilor

Ea știe că eu nu știu că ea nu știe că eu știu.Victor Ponta, via Mediafax: "Regula este următoarea: oricine dintre noi poate fi acuzat de ceva, unii suntem acuzaţi zi de zi de ceva. Inclusiv acuzarea de către procuror are aceeaşi valoare ca şi apărarea avocatului. N-o să mă iau acuma după avocaţi. În momentul în care apare o decizie a unui judecător, cum a apărut vineri în cazul domnului Fenechiu, chiar dacă nu e defintivă, evident că am ţinut cont; nu-i definitivă, dar am ţinut cont de condamnarea domnului Fenechiu şi exact în acelaşi moment a plecat. Asta e o regulă pe care mă gândesc să o punem şi în lege, foarte clar"
"Ea știe că eu nu știu că ea nu știe că eu știu."

Când vor citi aceste bazaconii, spuse ieri de Victor Ponta, cei de la Comisia Europeană, de la cabinetul comisarului Viviane Reding, se vor cruci cu cerul şi cu pământul.


Ponta ia legislaţia şi practica publică instituţională europeană tipică, o amestecă dezordonat cu interesele corupţilor din USL, face un compromis griuliu-căcăniu, la jumătatea distanţei între cum se procedează la Paris şi cum se face la Moscova ori în Belarus, apoi intră în pielea iresponsabilului vesel şi scoate bazaconii la lumină.

În practica instituţiilor publice tipic europene, inclusiv a ministerelor, dacă un ministru, în general un demnitar, este pus sub acuzare de procurori, conform unei legi nescrise care ţine de păstrarea integrităţii imaginii instituţiei pe care vremelnic o conduce, insul respectiv îşi prezintă demisia... citeşte tot aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More