joi, 11 iulie 2013

Gânduri de seară.....



O adoram de-o vreme-ntreagă,
Şi ochii ei fermecători
Făceau să-mi fie atât de dragă !
Privind-o, mă treceau fiori !

Păstram amorul în tăcere,
Şi cât eram de fericit !
Dar într-o zi de mai, frumoasă,
I-am scris, şi-apoi ne-am întâlnit...


Am stat în luncă toată ziua,
Culcat sub vişinu-nflorit;
Şi, tot privind în ochii-i negrii,
Pe braţu-i alb am adormit...

Iar când mă deşteptai, spre seară,
În păru-i negru, mătăsos
Ninsese florile de vişin..
Şi cât îi stătea de frumos !

Păstram amorul în tăcere,
Şi cât eram de fericit !
Dar într-o zi de august, tristă,
I - am scris, şi-apoi ne-am despărţit. (Iosif Paschill)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More