duminică, 14 iulie 2013

A doua imixtiune a lui Ponta în Justiţie...

Ce a trebuit să fac? A trebuit să fac ce am făcut, ce n-am făcut încă voi face de-acum încolo. Unii îmi spun Inconştientul Vesel.
"Ce a trebuit să fac? A trebuit să fac ce am făcut, ce n-am făcut încă voi face de-acum încolo. Unii îmi spun Inconştientul Vesel."
... în numai câteva zile. Şi ne referim doar la ultimele două imixtiuni, pentru că anterior au mai fost şi altele.

Ţinem minte că le indica public procurorilor ce dosare trebuie să instrumenteze şi îi critica pentru cele la care lucrează, spunându-le, de exemplu, că se vor face de râs dacă le vor  chema la audieri pe manechinele lui Radu Mazăre, ca să le întrebe pe acestea cum au votat.

Ieri, s-a pronunţat public, undeva înainte de ora 11 dimineaţa, asupra felului în care doreşte el să stabilească instanţa sentinţa pentru Relu Fenechiu. Victoraş, vezi că se apropie un termen în Dosarul Transferurilor, nu rata ocazia să te pronunţi...

Ce imixtiune mai clară în Justiţie poate oare să mai existe în afară de aceasta? Numai că nu le-a spus magistraţilor cu subiect şi predicat anume ce sentinţă să dea în Dosarul Transformatorul, pentru ministrul său, Relu Fenechiu... citește tot aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More