duminică, 28 aprilie 2013

by Viorica Crainic


Tuturor care poartă nume de flori :" LA MULŢI ANI, SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI, FERICIŢI ŞI IUBIŢI"!


 "Dezleagă-mă Părinte, de ce-am jurat să fiu
    Şi iartă-mă că-n viată n-am fost decât ce sunt —
    Un cântec prea devreme, sau poate prea târziu,
    Un ropot scurt de ploaie
    Şi-un mic vârtej de vânt…

    Dezleagă-mă de vina de-a fi-ncercat să fac
    Granit din caramidă
    Şi, bronz din băligar,
    Colan de pietre scumpe din sâmburi de dovleac
    Şi-un Pegas cu-aripi duble din clasicul măgar…

    Şi iartă-mă că-n viată n-am fost decât aşa
    Cum te-am văzut pe tine —
    C-aşa credeam că-i bine!…
    Dar azi, când văd că-i altfel de cum am vrut să fie,
    Stropeşte-mi ochii, Doamne, cu stropi de apă vie,
    Retează-mi mâna dreaptă
    Şi pune-mi strajă gurii,
    Alungă-mi nebunia din scoarţele Scripturii
    Şi-apoi desprinde-mi chipul de pe icoana Ta
    Şi fă să uit c-odată am fost şi eu ca Tine!"…(Ion Minulescu)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More