vineri, 29 martie 2013

JURNALUL LU' BUDELU Dormi liniştit când Băsescu lucrează pentru tine


Aha! Şi eu, care credeam că am rămas orfan şi nimeni nu mă mai iubeşte, nimeni nu mai lucrează pentru mine. Ha!, m-am înşelat, nu e aşa: Băsescu lucrează pentru tine. Poţi dormi în continuare liniştit, ca molusca de Marea Neagră. I-a luat pe uslamişti la învârtit. Îi desface. Îi împarte, îi desparte, îi face, îi desface iar.

Şi-a trimis cercetaşii în misiune la PNL. Când o să înţeleagă Crin ce i se întâmplă va fi prea târziu...

Pe Udrea a-ncurajat-o să candideze la preşedinţia PDL, cu capul gol pe dinăuntru, asmuţind-o contra lui Blaga, colaborationistul ăla nenorocit... Acum au pus batista pe ţambal. O să explodeze
treaba mai încolo, acum e armistiţiu. E bine!

MRU şi cu oportunistul de Pavelescu gravitează, fructificând restul de popularitate reziduală al fostei Alianţe DA. Neamţu e pus deoparte, pentru 'telectualii de dreapta cu ifose intelectualiste. Macovei e pentru recapacitarea electoratului de tip Convenţia Democrată, cosmopolit, hehe...

Înţeleg perfect, înţeleg tot, ştiu, pentru că rumeg tot ce e pe sticlă... citeşte tot aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More