marți, 5 februarie 2013

SUNTEM UNA.... by Elena Mandru

SUNTEM UNA

Bucati din Luna sa-mi lumineze calea,
Sa calc pe nori pufosi pana la Tine,
Perlele cad din ochi si-amarnica-i strigarea..,
Elibereaza-ma de toate relele din lume.

Ma arde sufletul si de durere,
Valuri de sange ma inunda,
Coroana TA de spini sa ma patrunda
Si urma palmei sa-mi aduc-o mangaiere.

Mi-ai dat un chip dintr-o bucata de pamant,
Dar ochii nu i-am ridicat intotdeauna,
Si sufar muta,primeste-un legamant,
Tic-tac-ul inimii sa bata,,SUNTEM UNA,, !!

   de Elena Mandru

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More