duminică, 17 februarie 2013

Impartasanie-by Elena Mandru

Impartasanie

Destrama sarutul dintre buze si suflet
Si da-mi impartasanie cu picatura,
Sfinteste-mi lacrima cazuta-n trasnet,
Pe-o petal-a trecutului desfigurandu-mi faptura.

Nu uita dumicatul din painea iubirii,
Ce ne-a unit destinele din vrerea Lui,
Sa-mi astampar foamea in mila rugaciunii,
Ca sa ma satur cu impacarea pacatului.

Azvarle cu aghiazma pe trupu-ncovoiat,
De pietre cazute din muntii nevazuti,
Ia-ma-n crengile tale cu brate de barbat,
Sa ne-mpletim pe tulpina cerului pierduti. .
Amin !
 de Elena Mandru
 11.02.2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More